ေနျပည္ေတာ္ ၂၀၁၉ မတ္ ၇
ပညာေရး၀န္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ေဒါက္တာမ်ိဳးသိမ္းႀကီးသည္ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္ ဦးေက်ာ္တင့္၊ ျမန္မာႏိုင္ငံစာစစ္ဦးစီးဌာန ၫႊန္ၾကားေရးမႉးခ်ဳပ္ ဦးမ်ိဳးၫြန္႔၊ ေလ့လာဆန္းစစ္အကဲျဖတ္ေရးအဖြဲ႕(သုေတသန) ၫႊန္ၾကားေရးမႉးခ်ဳပ္(တာ၀န္) ေဒါက္တာစိုင္းေက်ာ္ႏိုင္ဦး၊ အေျခခံပညာဦးစီးဌာန ဒုတိယၫႊန္ၾကားေရးမႉးခ်ဳပ္ ဦးရဲလင္းျမင့္၊ ေနျပည္ေတာ္ေကာင္စီ နယ္ေျမပညာေရးမႉး ဦးမ်ိဳး၀င္းေအာင္ႏွင့္ သက္ဆိုင္ရာတာ၀န္ရွိသူမ်ား လိုက္ပါလွ်က္ မတ္လ(၇)ရက္ နံနက္ပိုင္းတြင္ ေနျပည္ေတာ္၊ တပ္ကုန္းၿမိဳ႕နယ္၊ အမွတ္(၁) အေျခခံပညာ အထက္တန္းေက်ာင္းရွိ၂၀၁၉ ခုႏွစ္၊ တကၠသိုလ္၀င္စာေမးပြဲ စာစစ္ဌာနသို႔ေရာက္ရွိၿပီး တကၠသိုလ္၀င္စာေမးပြဲ ဒုတိယေန႔ (အဂၤလိပ္စာဘာသာ) ေျဖဆိုေနမႈမ်ားကို လွည့္လည္ၾကည့္ရႈသည္။ ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီးသည္ ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားမ်ား အဂၤလိပ္စာဘာသာေျဖဆိုေနမႈမ်ားႏွင့္ စာေမးပြဲဆိုင္ရာ လုပ္ငန္းေဆာင္႐ြက္ေနမႈမ်ားကို လွည့္လည္ၾကည့္ရႈၿပီး သက္ဆိုင္ရာတာ၀န္ရွိသူမ်ားအား ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူမ်ား စာေမးပြဲေျဖဆိုေနစဥ္ကာလအတြင္း စိတ္ေအးခ်မ္းသာစြာေျဖဆိုႏိုင္ေရး၊ အလင္းေရာင္နည္းပါးေသာ စာေျဖခန္းမ်ား၌ လိုအပ္ေသာအလင္းေရာင္ ရရွိေရးေဆာင္႐ြက္ေပးရန္ႏွင့္ အျခားလိုအပ္ခ်က္မ်ား ေပၚေပါက္လာပါက အျမန္ဆုံးျဖည့္ဆည္း ေဆာင္႐ြက္၍ တကၠသိုလ္၀င္စာေမးပြဲ ေအာင္ျမင္စြာက်င္းပၿပီးစီးႏိုင္ေရး ဝိုင္း၀န္းကူညီ ေဆာင္႐ြက္ေပးၾကရန္ မွာၾကားသည္။ ထိုမွတဆင့္ ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီးသည္ သက္ဆိုင္ရာတာ၀န္ရွိသူမ်ားလိုက္ပါလ်က္ ေနျပည္ေတာ္၊ တပ္ကုန္းၿမိဳ႕နယ္ အမွတ္(၂) အေျခခံပညာ အထက္တန္းေက်ာင္း၊ ေဇယ်ာသီရိၿမိဳ႕နယ္ အေျခခံပညာအထက္တန္းေက်ာင္း(ေရဆင္း)၊ ပုဗၺသီရိၿမိဳ႕နယ္ အမွတ္(၃) အေျခခံပညာ အထက္တန္းေက်ာင္းႏွင့္ အမွတ္(၁၃) အေျခခံပညာ အထက္တန္းေက်ာင္းမ်ားရွိ စာစစ္ဌာနမ်ားသို႔ သြားေရာက္၍ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူမ်ား စာေမးပြဲေျဖဆိုေနမႈမ်ားႏွင့္ စာေမးပြဲဆိုင္ရာ လုပ္ငန္းေဆာင္႐ြက္ေနမႈမ်ားကို လွည့္လည္ၾကည့္ရႈၾကသည္။ တကၠသိုလ္၀င္စာေမးပြဲ ဒုတိယေန႔ အဂၤလိပ္စာဘာသာရပ္အား ျမန္မာႏိုင္ငံတစ္၀န္းလုံးရွိ ျပည္တြင္းစာစစ္ဌာန(၁၈၆၅)ခုႏွင့္ ႏိုင္ငံျခားစာစစ္ဌာန(၂၁)ခု၊ စာစစ္ဌာနစုစုေပါင္း(၁၈၈၆)ခုတြင္ စာေမးပြဲေျဖဆိုရန္ စုစုေပါင္း(၈၉၇၉၉၄)ဦး စာရင္းေပးသြင္းၾကၿပီး (၈၅၀၈၉၀)ဦး ေအးခ်မ္းစြာ ၀င္ေရာက္ေျဖဆိုၾကသည္။ ေနျပည္ေတာ္ေကာင္စီနယ္ေျမတြင္ စာစစ္ဌာနစုစုေပါင္း(၅၀)ခုတြင္ စာေမးပြဲေျဖဆိုရန္ စုစုေပါင္း(၂၆၁၂၃)ဦး စာရင္းေပးသြင္းၾကၿပီး (၂၄၈၀၇) ဦး ၀င္ေရာက္ေျဖဆိုၾကေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
No comments:
Post a Comment